Profesní progam Informační management je specifický tím, že je úzce orientovaný na spolupráci s praxí. Studenti tráví celý třetí ročník na praxi ve firmě, kde pracují na předem určených IT projektech. Jelikož se jedná o dlouhodobou praxi, je tato spolupráce detailněji monitorována (pomocí měsíčních zpráv a pololetních hodnocení) a všechny bakalářské projekty procházejí schvalovacím procesem na Katedře informatiky. Díky širokému zaměření na oblast e-commerce, multimédia a aplikovanou informatiku studenti nacházejí uplatnění ve všech průmyslových odvětvích. Letos se můžeme těšit na obhajoby například těchto projektů, které všechny vznikly ve spolupráci s našimi partnerskými firmami:

  • Návrh a realizace DoCAN zařízení s mikroprocesorem a rozšířenými schopnostmi
  • Grafický design prezentační webové stránky pro kreativní odvětví
  • REST API pro ubytování a hotely
  • Správa SSL/TLS certifikátů v automotive
  • Tvorba a optimalizace internetového obchodu na platformě Shopify
  • Návrh optimalizace ETL procesů
  • Využití nástrojů Power BI a RStudio při automatizaci procesů datové analýzy
  • Optimalizace placeného obsahového marketingu pro technologický startup
  • Vývoj aplikace pro údržbu HW v podniku
  • Systémová optimalizace online marketingového ROI v odvětví OTA
  • Správa softwarových aktiv v globálním prostředí
  • Možnosti platformy Fabric pro tvorbu business reportů
  • Možnosti budování organického dosahu na B2B trhu internetového start-upu.
  • Webová aplikace pro školský sektor
  • Strategie zlepšení online přítomnosti a optimalizace pro firmu Crytur
  • Technické řešení simulátoru studentské formule s využitím virtuální reality
  • Automatizace podnikových procesů prostřednictvím API
  • Využití znalostního managementu při řízení lidských zdrojů
  • Moderní webové aplikace: Integrace Nette, administrace a GSAP animací
  • Automatizace tvorby multimediálního obsahu pomocí AI a nástrojů pro grafický design v rozhraní Figma
  • Vývoj aplikací pro organizace v ziskovém sektoru
  • Tvorba obsahu pro video marketingové aktivity
  • Využití umělé inteligence jako pomocníka v oblasti kvality
  • JavaScriptové frameworky pro vývoj webových aplikací
  • Personalizace multimediálního obsahu

Comments are closed